iklan

Friday, 2 September 2016

Air doa itu 'Karut'


Assalamualaikum..
Hi guys!!

Sekarang makin banyak pulak keluar air minuman yang berasas kan doa-doa para ulamak. .
Bukan cik dila tak suka atau "jelous" (betul ke ejaan tu?) tapi benda ni sedikit sebanyak dah memesongkan akidah kita sebagai hamba Allah yang beragama Islam.

Ni point nak tutup periuk nasi orang ke?? NOOOOOO!!
Try korang pikir secara logik.. kalau betul la minum air yang di baca atau DI JAMPI oleh ustaz sekian-sekian, budak A akan dapat 23 As SPM 2016. Maka ber huhu la budak A tu. dah tak perlu ulangkaji, tak perlu pi tuition.

Big Y?? kenapa tak bagi air jampi kat Dato Lee Chong Wei masa final Olimpik hari tu? sebab dia bukan Muslim.. okey,fine!! kenapa tak bagi dekat Dhabitah or Amsyar atlet terjun tu??

Cik Dila bukan anti or ape okey.. tapi yang lebih afdhal, korang buat la air bacaan korang sendiri. Buat solat hajat. Niat yang baik-baik. In shaa Allah, Allah akan makbul kan. Tak payah la keluarkan duit untuk beli air yang RM15 sebotol konon-konon di baca oleh ustaz tetttttt dan nanti dapat straight A..