iklan

Friday, 28 November 2014

Rahsia Buat Duit Melalui FB


Assalamualaikum..

Sekarang dah timbul macam-macam jenis bisnes kat FB. Sampai kan kita yang log in FB sebab nak tengok perkembangan terkini kawan-kawan pun dok juling mata sebab banyak sangat iklan.
Tapi, persoalannya.. menjadi ke iklan diorang tu?? Boleh ke masukk duit??

Haa, ni Cik Dila or CD nak share tentang cara nak jadikan FB korang sebagai ATM. Bukan Angkatan Tentera Malaysia okeyh.. Tapi salah satu cara untuk korang jana income. Secara pasif pulak tu.



Kalau korang betul-betul berminat nak dapat duit sambil-sambil log in FB, sambil baca gosip artis.. korang kena gali dulu ilmu tentang macam mana nak keluarkan duit korang tu. Cari ilmu betul-betul sebelum nak start apa-apa ye.. Bukan ape, cik Dila tak nak la, "dah terhantuk baru nak.............."
Korang smabung lerr...terlupa pulak!!


Rahsia Facebook Sebagai Lubuk Duit Kini Terbongkar!!!